KÉT NAP LONDONBAN

Az utazás szeretetét a családomnak köszönhetem, ugyanis anyuék egész kicsi korunktól igyekeztek bennünket a lehetőségeikhez mérten mindig valahová vinni. Rengeteg fantasztikus élményt szereztem így, legyen szó egy balatoni strandolásról, kirándulásról a Bakonyban vagy valamilyen extrább külföldi nyaralásról és a mai napig gyakran utazunk együtt. Idén Anyák Napja alkalmából szerettem volna egy kicsit visszaadni ebből és anyukámat megleptem egy közös utazással. Rengeteget dolgozik ő is, nagyon nehéz hosszabb időre elszakadnia a munkától, de tudom milyen jó dolog kiszakadni kicsit a hétköznapok mókuskerekéből, így végül 2 napot Londonban töltöttünk.

Többször voltunk már Londonban és a látnivalókat már megnéztük, viszont most először utaztunk csak ketten, ezért úgy voltunk vele, hogy végre egy kis shoppingra/nézelődésre is lesz lehetőségünk, mert nem kell azt figyelni, hogy melyik fiú unja el magát az első 5 percben. 🙂

A rengeteg hatalmas department store és az elképesztő kínálat teljesen magával ragadott bennünket, és képesek voltunk órákon át bolyongani a Selfridgesben vagy a Harrodsban. Egyébként, ha vásárolni nem is szeretnénk, maguk az épületek is csodálatosak és érdemes megnézni belülről is. Persze nem csak szépségápolás és divat kategóriában nézelődtünk, én például legalább félórán át csak a képeslapokat és csomagolópapírokat böngésztem át a M&S-ben, de az édességek, teák, kávék, kekszek is legalább olyan izgalmasak voltak. Szóval a saját tempónkban 2 napon keresztül sétáltunk, ettün, ittunk, nézelődtünk és beszélgettünk nagyokat. Jó érzés volt egy kicsit kikapcsolni és ez a két nap legalább négynek érződött!

Néhány technikai részlet, ha valaki szintén szívesen menne így Londonba:

Wizz Air Budapestről 6:00-as indulással, érkezés 9:30-ra a Marcle Arch-ra a Greenline transzferbusszal.

Londonból a 20:40-es járattal indultunk vissza, ez éjfélre van itthon. A reptérre mi a 16:40-es busszal indultunk vissza, mert féltünk a dugótól, de a félórával későbbi busz is elég lett volna, ha nincs annyi cuccunk.

A transzfer ára 11 font/fő egy útra.

Egy estére szállást a Marble Arch környékén kerestem, többször szálltam már meg ezen a részen, és szerettem, mert közel van minden, ami bennünket érdekelt. Most is a bookingon kerestem szállást és végül a The Montcalm Hotelben foglaltam szobát, amivel szintén nagyon meg voltunk elégedve.

Tömegközlekedést nem használtunk, mindenhová inkább sétáltunk, szeretünk közben is inkább nézelődni. 🙂

Mi az érkezés után lepakoltunk a szállodában és rögtön egy jó kis angol reggelivel indítottunk a Sohoban, ezután 3ig nézelődtünk, utána elfoglaltuk a szobánkat és lepakoltuk az addig beszerzett dolgokat. Kicsit lepihentünk, felfrissültünk (amire szükség is volt, mert hajnali 3 kor keltünk) és aztán újra nekivágtunk a városnak. Olyan fél10ig bírtuk, és aztán kidőltünk.

Másnap pedig reggeli után összepakoltunk, letettük a csomagokat a recepción és a Hyde parkban sétáltunk és a Harrods környékét (és természetesen a Harrods-ot is) jártuk be. Beültünk egy délutáni teára, azután elindultunk vissza a szállásra felszedni a csomagjainkat és elindultunk vissza a reptérre.

Szerintem nagyon érdemes így kimenni, hiszen a kora reggeli és késő esti repülővel tulajdonképpen két teljes napot lehet Londonban eltölteni és természetesen bőven beleférne egy csomó minden más is, de mi most elősorban nézelődtünk és egy kicsit lazítottunk inkább. 🙂