Mostanában nagyon népszerű mindenből a magyar terméket választani. A divat világában is a magyar tervezők egyre inkább elismertek, de mi a helyzet a hazai kozmetikumokkal? Pár hete lehetőségem nyílt megismerkedni az Omorovicza márkával, ami világszerte nagy népszerűségnek örvend, itthon viszont annyira nem sikerült bekerülnie a köztudatba. Arra gondoltam, hogy érdemes lenne írnom egy bemutatkozót róluk, hiszen igazán különleges termékekről és filozófiáról van szó, amire érdemes büszkének lennünk!
A márka története is nagyon érdekes, hiszen az Omorovicza család az 1800-as években a csodálatos Rácz-fürdő építésében is részt vett. Több, mint 200 évvel később a család leszármazottja Stephen de Heinrich de Omorovicza feleségével, Margarettel együtt felismerve a magyar termál vizek jótékony hatását, elindították közös vállalkozásukat Budapesten
Mára egy igazi világmárkává nőtte ki magát a cég, és a legexkluzívabb üzletekben és spa-kban találhatóak meg a termékek. Csak említés szintjén néhány: Angliában megtalálható például a Harrods-ban vagy a Selfridges & Co.-ban, a Four Seasons Spa ezekkel a termékekkel dolgozik világszerte, Amerikában pedig a Sephora, Bergdorf Goodman vagy a Neiman Marcus polcain is találkozhatunk velük. Különleges dolog, hogy az Andrássy úton egy saját szalont is nyitottak, és a magyarok számára ilyen formában is elérhető a márka minden terméke, valamint a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások.
A termékekről a legfontosabb tudnivalók, hogy kemikália mentesek, és a magyar termálvíz és hévízi iszap az alapjuk. Én az üzletben mindent szépen végigszaglásztam és különféle természetes illatokat éreztem, egyáltalán nem tolakodó, hanem finom illóolajok illatát. Egy arckezelésen is részt vettem, hogy kipróbáljam a különféle termékeket, és tudjak róla rövid véleményt írni. Néhány kedvencem azonnal lett, ezekből haza is hoztam néhány kis mintát, hogy hosszabb távon kitapasztaljam beválnak-e.
A Termál Tisztító Balzsam lett az egyik nagy kedvenc. Gyengéden tisztítja a bőrt, nem húzódik utána az arcom, sőt egyenesen hidratáltnak érzem. A hosszútávú hatásában úgy vettem észre, hogy nyugtatja is a kikészült bőröm, és visszavesz a pirosságból.
Két maszkot próbálgatok még ezen kívül itthon, a Tisztító Iszap Maszkot és az Arany Hydralifting Maszkot. Előbbi szintén a gyulladt bőrömön segít, utóbbi pedig egy igazán különleges kis maszk, nem csak azért, mert aranyat tartalmaz, hanem mert használat után azonnal szebb bőrképet látok a tükörben. Tényleg olyan igazi ragyogó, puha bőröm lesz tőle, amin utána a smink is szebben mutat. Azt hittem, hogy majd le kell törölgetnem a végén, de érdekes módon a bőröm 10 perc alatt a teljes maszkot beitta és nem volt mit letörölni konkrétan. Istenien hidratálta az arcom, viszont nem lett tőle olajosabb!
Természetesen még a termékpalettába tartozik rengeteg tisztító, hidratálókrém, olajak, testápolók..teljes körű bőrápolási rutin építhető ki a márka termékeiből. Dekorkozmetikumok közül csak BB krémek és ajakápoló található meg a kínálatban, de nem is ez a márka fő profilja.
Ha érdekelnek benneteket is ezek a kozmetikumok akkor nyugodtan nézzetek be hozzájuk az Andrássy útra, érdemes. 🙂 Amit még jó tudni, hogy minden 50 000 Ft feletti vásárlás mellé ajándékba jár egy választott arckezelés, amit érdemes is kihasználni, mert fantasztikus! Az 50 ezer Ft-os határt egyébként nem olyan nehéz elérni, mert középmagas árfekvésben mozognak a krémek, tehát viszonyításként kb. Estée Lauder magasságban.
Minden hónapban vannak egyébként akciók az Andrássy úti szalonban, én fel is iratkoztam a hírlevélre, úgyhogy facebookon vagy itt a blogon biztosan fogok szólni, ha van valami jó kis deal, de ti is kérhetitek a szalonban, hogy írjanak fel titeket a listára 🙂
Annyira szép és letisztult a csomagolásuk 🙂
Úgy tűnik mintha a blog kezdene átlényegülni tisztán reklámújsággá. 🙁
Igen, nála rendszeresen felbukkannak a termékek. 🙂
Szia Zsófi,
Sajnálom, hogy így látod, mert én ezért pénzt nem kaptam. Erősen megválogatom mely márkák jelennek meg a blogon, ugyanis csak azokat a felkéréseket fogadom el, amik mellé teljes vállszélességgel tudok állni. Mindent kipróbálok és tesztelek hosszabb ideig mielőtt felkerül a blogra, és az őszinte véleményem olvasható minden esetben. Ha hosszabb ideje olvasod a blogot, akkor biztosan észrevetted, hogy ha valami rossz, akkor azt is gond nélkül meg szoktam írni.
Szép napot,
Magdi
Szerintem is ez egy olyan dolog, amire igazán büszkék lehetünk! 🙂
Nekem az külön szimpatikus, hogy minden terméken magyarul is megtalálható a megnevezés, nem csak angolul. 🙂
Ez valóban szimpatikus 🙂
Én kifejezetten örülök, ha bemutatsz márkákat. Bevallom, az Omoroviczat
nem ismertem (én az Ilcsire esküszöm), de most elkezdett érdekelni. Még
az sem zavarna, ha mindezekért pénzt kapnál (vagy termékeket), mert az
sem véletlenszerűen hullik az ember (blogger) ölébe, hanem keményen meg
kell dolgozni érte. Akárkinek az oldalán, blogján nem „hirdetnének” nagy
cégek. Sok „nagy”, agyonhájpolt külföldi blogot olvasok, ahol erősen
reklámszagúak a posztok, és ahol már nem hiszem el, hogy tényleg azt
használja, tesztelte a blogger, hogy tényleg tetszik neki és nem csak a
pénzért írja, amit ír (ha egyáltalán ő írja…). Maggie, neked elhiszem,
hogy őszinte vagy, és ez nagyon tetszik.
Üdv!
Piffeny
Én sajnos nem igazodom ki a honlapjukon és az sem egyértelmű számomra, hogy vásárlás nélkül is lehet-e menni kezelésre és ha igen akkor mennyibe kerülnek. Amúgy nagyon szimpatikus a márka, szívesen próbálgatnék tőlük ezt-azt. De szerintem nem csoda, hogy Magyarországon nem ismertek, hiszen nem a magyarok a fő „célközönség”… se magyar honlap, se konkrét árak… nem a magyarokat szólítják ők meg. 🙁
Köszi szépen, örülök, hogy így látod. 🙂 Nekem a hitelesség mindennél fontosabb, különben nem is lenne értelme írni ezt a blogot..
15-20ezer ft-tól kaphatóak a termékek, de persze vannak jóval drágábbak is (mondjuk még mindig nem egy La Mer), ezért viszonyításképpen írtam, hogy inkább az a kategória, mert az EL-t talán többen ismerik. 🙂
Egyébként én is azért is inkább a maszkokra indultam be szerintem, mert éppen ez a kényeztető jellege tetszett meg. 🙂
Azért is írtam meg ezt a bejegyzést, hogy legyen szó róla magyarul is, mert mikor keresgéltem én sem találtam semmit.
Szerintem valahol érthető, hogy elsősorban arra a piacra fókuszáltak, ahol berobbant a márka és ahol sikereket érnek el az eladásokban. Most már ahogy én tudom,próbálnak visszatérni az itthoni közönséghez is, készülőben van a magyar nyelvű oldal is, de hát ezek nem gyors folyamatok gondolom egy ekkora márkánál. 🙁
Egyébként lehet menni kezelésre is bármikor és az üzletben részletes árlista van mindenről, nyugodtan nézz be szerintem, nagyon kedvesek és segítőkészek! 🙂
[…] Omoroviczáról már írtam egyszer a blogon, ezt ITT tudjátok elolvasni. A mai bejegyzés apropója, hogy a Harrodsban eddig exkluzívan kapható […]