PHOTO DIARY – Abádszalók Butik Design Rooms

Amióta az eszemet tudom belföldi vízpartról az egész családomnak a Balaton ugrott be, ezért általában ott is kötöttünk ki a nyári hétvégéken. Valahogy fel sem merült máshová menni. Nem rég lehetőségünk adódott néhány blogger társammal együtt ellátogatni Abádszalókra, és a Tisza tó mellett eltölteni egy napot. Sokáig úgy nézett ki, hogy nem fogok tudni elmenni, de aztán a sors úgy hozta, hogy sikerült lecsípni egy napot a hétből, és egy nagyon klassz kis élményben volt részem. Folyamatosan csattogott a kezemben a fényképezőgép, mert gyönyörű környezetben voltunk, erről hoztam egy kis képes beszámolót most!

A Butik Design Rooms egy egy vadonatúj hotel, abszolút korszerű és európai színvonalú külsővel-belsővel egyaránt. A képekből látni fogjátok, hogy a modernitás ellenére nagyon hangulatos kis terek vannak, és abszolút családias maga a ház. Mindössze 7 szoba van, mindegyik más tematikára berendezve, érdemes megnézni őket a honlapon, mert részletes leírás is van, hogy melyik miért olyan. Én a víz szobát kaptam, és imádtam a nagy átlátszó gömb lámpákat!

Egy beszélgetés során megemlítettem, hogy laktózérzékeny vagyok, másnapra pedig nekem külön készítettek mindenféle finomságot. Ezt nagyon figyelmes dolognak tartom, sok helyen még mindig úgy néznek rám, mint egy ufora, ha megkérdezem van-e esetleg szója tejük, vagy pontosan miből készült az adott étel. Egyébként bőséges házi készítésű reggeli várt bennünket, friss alapanyagokból. Amikor azt mondom házi, akkor azt úgy is értem. A kenyér és a kakaóscsiga még meleg volt, a sajtok, felvágottak helyi termelőktől származnak és így tovább.

Az egyik kedvenc dolgom, hogy a reggeli kávémat a szabadban fogyasztom el. Mióta elköltöztem otthonról, nálunk pedig nincs erkély, így igyekszem kihasználni maximálisan, ha adódik ilyen lehetőség, úgyhogy most is így tettem. Azt hiszem meg tudnám szokni a medencébe lógatott lábbal kávézgatást. 🙂

A hotelhez tartozik egy saját strand, ez a Csapcse-beach nevet viseli. Különféle sportolási lehetőségek is vannak, de a kellemes kikapcsolódáshoz is tökéletes a környezet. Mi is itt töltöttünk el egy délutánt, kifeküdtünk egy kicsit a napra, motorcsónakoztunk. Zárásként pedig vacsoráztunk a naplementében, igazán hangulatos kis este volt. 🙂Gyönyörű környezetben, nagyon jó hangulatban telt el ez a kis idő. Visszavágyom azaz igazság. Szeretem, amikor egy helyen érzem, hogy szívvel-lélekkel csinálnak mindent, és a magas minőség nem csak a feltett falburkolatokon köszön vissza, hanem apró figyelmességekben is. Mivel nekünk a kiskutya projekt és sok egyéb miatt sem fér bele most a nyaralás, de nem kizárt, hogy egy-egy hosszú hétvégére el tudunk szabadulni, és itt kötünk majd ki. 🙂