Napi csalódás – Müller

Nem szoktam ilyen jellegű bejegyzéseket gyakran írni, de annyira felbosszantottak ma a drogériában, hogy az nem igaz..

Nem régen vásároltam a Müllerben egy Bourjois Healthy Mix alapozót. Régóta szemeztem vele, de sosem voltam benne biztos, hogy megéri az árát, annak ellenére, hogy jó véleményeket olvastam róla. Végre rászántam magam, kipróbálgattam a tesztert, a kapható legvilágosabb szín egészen tűrhetőnek tűnt, úgyhogy hazahoztam. Az üvegben a többi alapozómhoz képest is világosabbnak tűnik, gondoltam szuper vásárt csináltam. Amikor az egész arcomra felkerült az alapozó, kiderült, hogy úgy nézek ki vele, mint aki csak az arcát süttette valahol, szóval nem volt kérdés sem, hogy rettenetesen sötét. Csalókák a fények persze, de egész más hatása volt az alapozó színének feltéve, mint egy kis területen kipróbálva.

Ma úgy döntöttem visszaviszem, hiszen totál esélytelen, hogy el tudjam használni, és inkább egy másik alapozót választanék. A vezető nagyon kedvesen tájékoztatott, hogy ők bizony nem tudják visszavenni az alapozót, mert használt és csak leselejtezni tudnák, eladni nem, szerintük ajándékozzam el. Az arckifejezésemet szerintem nem kell bemutatnom..

Nem szeretek ezzel jönni, de külföldön a legutolsó drogériában is visszaveszik bármelyik kibontott terméket egy szemrebbenés nélkül. Én egy minimális mennyiséget használtam fel és nem egy félig üres flakont szerettem volna visszaváltani a pénz reményében, csak a tragikus színválaszték és lámpafények miatt tévesen kiválasztott színű alapozómat cseréltem volna egy másikra. Még a pénzemet sem kellett volna visszaadni, mert szeretnék egy másik alapozót. Nem tudom mikor fogunk eljutni itthon is arra a szintre, ami más országokban már kiválóan működik..

Tanulság: Borzalmas új alapozót venni, különösen akkor, ha mindent kivilágosodtál, és már a legvilágosabb sem passzol. Próbáljatok meg minél körültekintőbben vásárolni, mert könnyen ti is úgy járhattok, hogy 4300 Ft (rosszabb esetben több) porosodik a fiókban. 🙁 Veletek előfordult már ilyen? 🙁

Follow:
Share:
  • Mau

    A Body Shopban így működnek a dolgok! Nyugodtan vissza lehet vinni a sminkterméket, ha mégsem jó. Amikor a púdert vettem, külön felhívták rá a figyelmem, hogy nyugodtan próbálgassam ki otthon, ha mégsem megfelelő a szín, visszahozhatom. Még a vacak fényekért is elnézést kértek… 🙂

  • Ági Niceties

    Nálunk szerencsére úgy van a Müller, hogy van természetes fény is, így folyton oda futkorászok. 😀 De jobb, mint a semmi. 😀 De semmi más üzlet nincs így. 🙁 Így ami ott nem kapható, az megint zsákbamacska. Egyébként én azt is megfigyeltem, hogy sokszor ami a teszterben van termék, nem teljesen olyan, mint a rendes kiszerelés, én ezt sem értem, hogy mi értelme van :/

  • debcsillu

    Uhh, megértelek, ez tényleg bosszantó, a rossz szín is, meg a müller hozzáállása is… :/

    Egyébként én is szemezek ezzel az alapozóval, ha senkinek nem tudnád odaadni, én kipróbálnám valamikor természetes fényben, és ha jó, akár még meg is szabadítalak tőle… 😉

  • Mstindigo

    A DM-be tudom, hogy visszaviheted, mert már vittem vissza, máshova szerintem nem… Ez nálunk ilyen, esélyed sincs, ha kibontottad. A minap a Rossmannban egy hölgy vitt vissza fogkrémet, hogy véletlenül rosszat vett. Letekerték a kupakját, hogy rajta van-e még a zárófólia, mert hogy ha bontott, nem veszik vissza. Ez van, ez ilyen rendszer nálunk. Én rettegek új alapozót venni, és kipróbálni, mert egyrészt kb. ilyen világos a bőröm, mint a Tiéd, és még rózsaszínes is. Másrészt nagyon erős hajlamom van aknéra, rengeteg erőfeszítésbe kerül, hogy ne legyen csúnya a bőröm, és 10ből 9 alapozótól tiszta ragya leszek, akkor is, ha csak olajmenteset vásárolok. Ezért használom még mindig az olcsó kis Catrice Mattot, mert legalább jó színben, és nem leszek tőle ragyás. PEdig szívesebben vennék drágábbat is, ami jobb, mint ez, mert nem vagyok vele 100%-ig elégedett, de annyira félek, hogy totál pénzkidobás lesz a vége. Én már hallottam ezt a Müllerről, a legutóbbi mülleres alapozóvásárlásom vége ugyanez lett, mert túl sárga volt nekem, és el kellett ajándékoznom. Gáz, hogy ez ilyen nálunk. Plusz én még a mannaszappantól sem kaptam vissza a pénzemet, mert hogy én meg elhasználtam a szappant (miután mondták, hogy nem baj, hogy szétcseszi a bőröm, mert méregtelenedek, na jó hülye voltam). Pedig 100% garanciát ígérnek. Ez hol 100%? Én ilyenektől úgy kiakadok, de tényleg. Jó lenne, ha a cégek fejlődnének ebben, ultragáz ez a hozzáállás, hogy ha kinyitod a szádat, te vagy a hibás. Na kicsit sokat írtam, de ez megnyomja a gombomat nekem is. 😀

  • NiDDA

    Én arra jutottam az ilyen szemét üzletpolitika és a rossz fényviszonyok miatt, hogy bizony pofátlanul vinni kell tégelyt és a teszterből nyomni/önteni/stb. kell bele.
    Nem fogok megvenni valamit, ami nem passzol hozzám, vagy a benti sápasztó hófehér-neon csövek miatt csak ott passzolt.. Ráadásul egy alapozót szerintem nem csak kézfejen kell kipróbálni, hanem arcon is.
    Járj kis flakonokkal és tégelyekkel, Magdi 🙂

  • Maggie

    Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy a polcra kellene visszatenni a visszavett árut. Isten ments, hogy azt valaki utána megvegye!

  • Maggie

    Iszonyúan csalóka…képtelenség így választani tényleg 🙁

  • Maggie

    Így van, ez a normális hozzáállás szerintem!

  • Maggie

    Köszi! 🙂

  • Maggie

    Sajnos nekem a legvilágosabb is sötét, szóval nem tudok világosabbat választani, pedig először én is arra gondoltam, mert sok jót olvastam erről 🙁

  • Maggie

    JAJ UTÁLOM EZT! Ne bontogassák már ki a cuccokat…én egy hete próbálok olyan szemöldök ceruzát venni, ami nincs a kupakba belenyomva/letörve, elhasználva…. szomorú a helyzet 🙁

  • Maggie

    Igen erre is van példa, hogy más a teszter..nem tudom ez vajon minek köszönhető?

  • Maggie

    Pontosan ezt gondolom én is…én is kevergetek már mindent, de hát az nem ugyanaz..
    Egyébként tök bosszantó, hogy itthon nem is lehet sokszor a legvilágosabb létező árnyalatokat kapni. 🙁 Ebből is létezik világosabb, csak nem itthon.. A Clinique-ből is szokott lenni 1-es külföldön, itthon mégis a 2-es szín a legvilágosabb..:(

    Ha találok jót, szólok mindenképp! 🙂

  • Maggie

    De aranyos vagy, ha aktuális, akkor szólj! 🙂

  • Maggie

    Én hiába kértem….. még nekem volt kellemetlen..

  • Maggie

    Lehet, hogy meg fogom próbálni én is, más is tanácsolta ezt!

  • Maggie

    De ez olyan szörnyű, nem igaz, hogy nincs erre már valami megoldás.. legalább adnának belőle mintát, ha kérsz..

  • Maggie

    De jó! Akkor lehet tényleg üzletvezető függő…jól kifogtam 🙁

  • Maggie

    Igen, az a baj, hogy nincs erre normális megoldás, mert tényleg még nekem kellemetlen ilyenkor :/
    Ez az alapozó vásárlás pedig úgy látom mindenkinek tortúra…az a baj én még nem találtam tökéleteset, szóval kénytelen vagyok kísérletezni és próbálkozni..hát ez a vége 😀

  • Maggie

    Szia!
    Köszi, hogy írtál, nagyon aranyos vagy! 🙂
    Én a Váci utcaiban jártam, mert ott vettem az alapozót, gondoltam oda viszem vissza. De most akkor lehet legközelebb bemegyek hozzátok is, sokat járok a Kökibe is, úgyhogy egy próbát megér!
    Furcsa egyébként, hogy ekkora eltérés lehet az üzletek között, de gondolom ez inkább akkor emberfüggő 🙁

  • Maggie

    Én a nyakam vonalán szoktam próbálgatni amúgy, mert ott látom legtöbbször, ha elüt, de itt most pont az összhatás volt inkább szörnyű.. na mindegy, lehet ez lesz tényleg, hogy kis tégelyekkel fogok én is járni, aztán ennyi. 🙂
    Erre egyébként eddig nem is gondoltam, de milyen jó ötlet! 🙂

  • Maggie

    Szomorú 🙁

  • Mstindigo

    Én se találtam még meg a tökéleteset, félévente egyszer veszek egyet, aztán el szoktam ajándékozni. 😀

  • Sil

    Én is jártam már így, csak nekem meg túl világos lett, pedig nekem is mindig az a bajom, hogy sötétebbek az alapozók, mint kéne, főleg télen. A boltban, kézfejen próbálva jónak tűnt, aztán otthon felkenve meg szabályosan úgy néztem ki, mint egy hulla. (Ki akartam próbálni egy hab állagút, mert olyan jókat olvastam róla.
    Maybelline Dream Matte Mousse volt, mégcsak nem is a legvilágosabb
    árnyalat, hanem Ivory, ha jól emlékszem. Még nem volt szívem kidobni, de esélytelen, hogy elhasználjam, mert ezt még keverni sem lehet mással.) De eszembe sem jutott visszavinni, ezért nem szeretek alapozót váltani, mert rizikós és drága, ha nem jön be.

  • Maggie

    Igen tisztában vagyok ezzel. Ahogy írtam is: régóta szemeztem az alapozóval, többször ki is próbáltam az állvonalnál, természetes fényben is csekkoltam nyilván. Az, hogy az egész fejemre nem applikáltam fel a drogériában szerintem nem egy kirívó eset, viszont az ÖSSZHATÁS és a szín sötétsége így ütközött ki valójában. Sajnos.

  • Maggie

    🙁

  • Maggie

    Legalább féláron vennék vissza vagy én nem tudom..de olyan szomorú ez 🙁

  • Maggie

    Így történt 🙁

  • Maggie

    Most egy darabig én sem fogok próbálkozni azt hiszem 🙁

  • Duda Ivett

    Én ezt nem is értem…Angliában ha veszel bármit,1 font vagy olcsóbban,és nem ízlik vissza viszed és visszaadják a pénzed.Ha a felét megetted akkor is.Ez otthon egy alapozóval nem működik…hát kiakasztó…

  • Bogix

    Remélem a kökiben visszaveszik neked és megoldódott a probléma 🙂
    Én nagyon fehér bőrű vagyok, és amíg meg nem találtam a tökéletes alapozót rengeteget szenvedtem én is ezzel.. megsúgom, mac face&body.. mivel 120 ml, nem brutális az ára, és nem véletlen látni szinte minden backstage fotón ezt az alapozót szerintem. Konkrétan ódákat tudnék zengeni róla, tökéletes. Ja és rengetegszer megkérdezik utcán is, hogy milyen alapozót használok 🙂 próbáld ki.

  • Maggie

    Nagyon sokan ajánlották a face&body-t, de pontosan a nagy kiszerelés miatt nem merem megvenni, mert félek, hogy mégsem válik be.. de legalább a MAC-ben felteszik az egész arcomra az alapozót, szóval akkor néhányszor elmegyek és kipróbálom! Köszi a tippet! 🙂

  • Maggie

    Nálunk szinte semmivel nincs így sajnos 🙁

  • Bogix

    nekem c1-es van belőle, szívesen öntök ki neked tégelybe, találkozunk odaadom, vagy elpostázom és ki tudod próbálni akár napokig 🙂 van pici mac-es tégelyem amúgy is. régen adtak mintát a mac-ben még abból maradt 🙂 már ugye nem adhatnak sajnos.

  • springsteen33

    Müller… khm… az őszi Glamour napokon a Köki Müllerben vásároltam két db YSL rúzst, 20 %-os kuponnal is 16000,- Ft-ot fizettem. Otthon derült ki, hogy az egyik 2005-ben, a másik 2010-ben került le a gyártósorról. 2013 októberében árulták ezeket itthon. 🙁 Elkeserítő és elgondolkodtató, ami Magyarországon folyik. Nekünk jó a lejárt szemét is, minket nem ugyanazok a vásárlói jogok illetnek meg, mint 350 km-rel nyugatabbra… mintha még mindig létezne a vasfüggöny. A kelet-európai fogyasztók nem számítanak, sőt: örüljünk, hogy a vacak forintunkért valamit meg tudunk venni, ááááááá… nem is folytatom, mert felmegy az agyvizem. Nekem visszaadta a Müller a pénzem, és néhányan a beszerzésen keményen leizzadtak, amikor a 8 éves rúzst az orruk alá dörgöltem, de mindenkinek kicsit a sarkára kellene állni, hogy valami változzon itthon ez ügyben. Igenis: vásárlók könyve és minden, amit csak meg lehet tenni a jogaink érvényesítése érdekében. Sokan és sokat szidjuk az Avont és az Oriflame-t, de ők legalább megadják nekünk azt a lehetőséget, hogy ha valami nem tetszik, indoklás nélkül visszaveszik. És ez így lenne korrekt akár Müller, akár Douglas, akár DM a cég neve. Mert nem ebbe fognak belerokkanni, az ilyen üzletpolitikával max. megtartanák a vásárlókat. Bár ahogy elnézem, ez is tök mindegy nekik… :-(((

  • NiDDA

    Külföldön nemhogy te viszed a tégelyt, hanem kérhetsz mintát, amit ők adnak a szokásos alapozós tasakban (mint ami az újságokban van)….

  • Dyngo

    Nekem pozitív tapasztalatom van, igaz nem Müller, hanem a Blaha és a Wesselényi közötti DM-ben vettem még tavaly egy Maybelline Rocket Volume szempillaspirált, és otthon mikor felkentem, csodálkoztam hogy miért ilyen semmilyen, mivel korábban is olyanom volt, és akkor nem volt vele gondom. Aztán jöttem rá, hogy fekete helyett véletlenül barnát hoztam el. 2 nap múlva vittem vissza, felvázoltam az ottlévő lánynak a helyzetet, és irtó rendes volt, mondta hogy persze simán visszaveszik, majd nagyokat csodálkozott, hogy jé ebből barna is van, ő nem is tudta. Hát mondom én sem, azért is vagyok most itt 😀

  • Dyngo

    Jaj a Glamour-napok! Ha tehetem, mindig próbálok valami félreeső DM-et és Rossmannt kiszemelni, és már péntek reggel nyitásra, vagy még a délelőtt folyamán ott lenni, mert máshogy kész katasztrófa!

  • Maggie

    Hát igen, sajnos van még bőven különbség.. 🙁

  • Maggie

    A DM-ről én is jókat hallottam ilyen tekintetben, szóval azért is tartottam fontosnak leírni, hogy pontosan hol történt, mert úgy látszik még a Müllerek között sem tiszta, hogy most visszaveszik-e vagy sem. :/

  • Maggie

    Úristen, de aranyos vagy!! Nem térek magamhoz komolyan.. 🙂

  • Maggie

    Abszolút egyetértek!
    Ez meg, hogy a lejárt cucc kerül hozzánk… inkább nem is mondok már semmit, mert egy több oldalas kiborulás lenne belőle.. :S

  • Maggie

    Ó ez a fólia dolog nagy álmom! Annyi helyen van már ez így a világban…egyszerűen leakasztod a fóliázott szempillaspirált a polcról és nem lesz tőle bajod…bárcsak.
    Tényleg ez nagy probléma nálunk, hogy nem csak a teszterekkel sminkelnek a vásárlók (mert igen, láttam már komplett sminket összedobó nőket a drogériákban), de hát amíg nincsen minden lefóliázva, addig csak a vásárlók lelkiismeretére van bízva, hogy ne tapizzanak össze mindent..sokszor nálunk a fólia/leragasztás sem garancia, mert azt is kibontogatják simán :S

  • ditti

    a fogyasztóvédelmi törvénykönyv szerint egyáltalán nem köteles visszavenni a kereskedő a terméket, ha már használt, és nincsen minőségi kifogása (ebben az esetben szinte teljesen mindegy, hogy a fogyasztó pénzvisszafizetést vagy levásárlást igényel, a reklamáció akkor sem jogos. az, hogy mégis sok helyen visszaveszik a használt terméket, az már az üzletvezető/ cégfilozófia jóindulatán múlik.
    gondold át a kereskedő szemszögéből: ő a visszáru által felvesz a készletére egy terméket, teljes értéken, hiszen számodra a vételárat téríti meg.
    utána mit csinálhatna vele? eladja. ez, olyan esetben, ahol nem használt termékről van szó, persze nem probléma, egyszerűen kiteszi a polcra, és kész.
    viszont, ha kitenne a polcra egy olyan terméket, amin látszik, hogy már ki lett próbálva, még ha csak egy kicsi is hiányzik belőle, te is meglepődnél rajta, ha legközelebbi vásárlásod során szembejönne veled egyilyen termék a polcon…
    (más kérdés az, hogy pontosan az ilyen termékek újbóli, csökkentett árú értékesítésére valók az outlet boltok, és tény, hogy sok kereskedő tényleg nem kezeli elég rugalmasan az ilyen helyzeteket.)

  • Bogix
  • Anita

    Müllerben pár éve szerettem volna venni egy Lolita Lempicka parfümöt Glamour kuponnal. Előzményként tudni érdemes, hogy 2 Lempicka parfüm doboza és üvege inverz módon van párosítva. Tehát a rikító zöld dobozban a lila, a lila dobozban a rikkancs zöld üveg lapul. Ez az eredeti design, személy szerint imádom is ezt a játékot a színekkel.
    A kedvenc illatom ki volt bontva, celuxszal volt leragasztva. A kasszás hölggyel megbeszéltem, hogy kifizetem abban az esetben, ha utána óvatosan felbonthatom a parfümöt, és ha AZ a parfüm van benne, aminek benne kell lennie akkor boldogan távozok, ha nem akkor sztornózzuk.
    Sztornózni kellett. Nem hagytam ennyiben, a parfüm részleg vezetőjével is beszéltem, hogy ki van bontva ahogy a másik is, és a parfümöket hibásan szín szerint rendezték a dobozba. Még mobilon meg is mutattam egy-két online storeban, hogy ez nem egy bolond vásárló elgondolása, hanem a valóság. Ajánlottam hogy nézzenek utána nagy monitoron is, hogy ne vezessék meg a potenciális vásárlókat.
    Nagyon csalódottan távoztam, ugyanis azonnal visszarakták úgy ahogy elvettem a polcról a terméket, tehát rosszul párosítva, és ennyi, így van jól náluk.
    Azóta olyan helyen élek, ahova vissza lehet vinni bármit, de mivel Mo-ról jövök, ezért nagyon tudatos vásárlóvá váltam az évek alatt. Eddig még nem kellett semmit sem visszavinnem.
    A lányomnak van vámpír bőre rózsaszín tónussal, és neki tartott sokáig megérteni és megtanulni használni az alapozót/púdert. Mo-n nem sikerült színben megfelelőt találni, így BB krémet használt a Garniertől. Óriási szerencsével találtam outletben egy nagyon klassz alapozót és minerál préselt púdert aminek a legvilágosabb árnyalata nagyon természetesnek hat rajta, és megmarad az az üde rózsaszíne is, ellenben a Bourjois Healthy Mix alapozóval, ami eleve sárga tónusú.
    Szerintem érdemes legalább utána olvasni és esetleg kipróbálni, ha külföldön jársz Sephora közelben, esetleg rendelni, de hát ez elég lutri. Hiába ajánlom melegen, nem vagyunk egyformák. Nem mellesleg nyuszi pecsétesek és csodálatos INCI-vel rendelkezik. Ez pedig az Amazing Cosmetics Velvetmineral Liquid Foundation.

  • Niki

    Ne haragudj, de szerintem nincs igazad. Ez olyan, mintha egy bugyit vinnél vissza. Te használnád azt az alapozót, amit már valaki felbontott? Mert én nem. És más bugyiját sem venném fel. Gondolom nem igazán tetszene, ha egy használt alapozó lenne kirakva a polcokra. Arról meg nem az eladó tehet, hogy nem jó a színe. Akkor ő nyúljon a zsebébe, és fizessen ki 4 ezer forintot helyetted? vagy hogy gondoltad?? És őszintén szólva unalmas már ez a külföldön ez van meg az van téma. Itthon ez van és kész. Ha nem tetszik el lehet költözni, vagy át lehetmenni ausztriába alapozót venni.

  • Maggie

    Kedves Niki!
    Köszönöm szépen, de remekül érzem magam itthon – egy-két dolgot leszámítva, ennek pedig – mivel ez a személyes blogom – olykor hangot is adok.
    Nem voltál elég figyelmes: nem azt szerettem volna, hogy visszategyék a polcra, mert én is elvárom, hogy bontatlan/vadonatúj termék kerüljön a kezeimbe vásárláskor – ilyenkor ezt elkönyvelik selejtnek és megsemmisítik. Az üzletpolitikák nem így működnek, ahogy te írod: nem az eladó zsebéből veszik ki ezt az összeget. És ha vetted volna a fáradságot, akkor láthatnád, hogy a hozzászólók között van Müller-dolgozó és ők gond nélkül cserélnek ilyen esetben. Gondolom, a Váci utcai üzletben is szoktak, csak először próbálják “lepattintani” a vásárlót. Emiatt is írom, hogy “külföld”, mert ott nem az üzlete/embere válogatja, hanem egységes.
    További szép napot!

  • Maggie

    Na igen ez a történet mindent elmond a hozzáállásukról. 🙁 Hihetetlen, hogy még szólsz is, és akkor is ROSSZUL kerül vissza a polcra a bontott termék..
    Egyébként sokszor látok ilyen visszacelluxozott terméket a Müllerekben, nem is értettem soha, hogy azok mégis mik. De ugyanúgy bosszantanak azok a vásárlók is, akik kibontogatják a parfümöt vagy bármit, ha ilyet látok a drogériában, szoktam is szólni, hogy ne, aztán persze kapom a megvető pillantásokat (jobb esetben).

    Az ajánlást pedig köszönöm szépen, meg fogom nézni legközelebb! Szerencsére előfordul, hogy Sephora közelében járok, úgyhogy fel is írtam magamnak. 🙂

  • Kodi

    Esetleg tedd fel a Krémmánia eladó rovatába, ha nem veszik vissza.

  • Judit

    Pontosan.

  • beautifullife

    A DM-be tényleg visszaveszik? :O Én szintên egy Bourjois alapozóval jártam így,mert fogtam az utolsót(ugye aminek a legvilágosabbnak kéne lenni) és nem 51, hanem 52-es árnyalat volt,ami borzasztóan sötét. 🙁

  • Maggie

    Egy próbát megér! Szurkolok, hogy visszavegyék! 🙂

  • Mendi

    Te se vagy normális… azért selejtezzenek le egy alapozót mert nem passzol a színe a bőrödhöz? ennyi erővel mindenki visszavihetné a jó termékeket is. Látszik, hogy nem sok eszed van.